Висока ціна та погана якість: ратнівчани стурбовані підвищенням цін на централізоване водопостачання
З першого квітня у Ратнівській громаді розпочнуть діяти скориговані тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.
Однак якість води для жителів Ратного залишається незадовільною. Про це у редакцію Район.Ратне написали стурбовані ратнівчани.
«Ми жителі селища Ратне, особливо ті, що є споживачами централізованого водопостачання, від управління осушувальних систем, що у селищі Ратне, вкрай стурбовані таким рішенням (мається на увазі підвищенням цін на послуги, - ред.) виконкому селищної ради. Тарифи піднімаються без економічного обгрунтування. Якість води є вкрай низькою, словом, незадовільною. Вода не є питною, а технічною», – йдеться у відповідному колективному зверненні жителів селища до Ратнівської селищної ради.
У звернені, місцеві мешканці зауважують що ціни підвищуються, а якість води лишається на тому самому рівні – незадовільною. Упродовж кількох років не було модернізації систем водопостачання, зокрема відсутня фільтрація води. Споживачі використовують воду лише для технічних потреб, а для приготування їжі – з криниці.
«Треба враховувати і те, що у Ратному вода воді є різниця. Маємо на увазі воду Ратнівської лікарні, «Грушка», «уосівська» та пожарівська». Тариф на всю воду – один. Так – несправедливо. Споживач не має платити один тариф за технічну воду та якісну, питну», - зауважують стурбовані мешканці.
Також у зверненні зазначається, що підвищення тарифів неабияк б’є по кишенях незахищених верств населення Ратного.
Ратнівчани просять:
- внести зміни до вищезгаданого рішення, з врахуванням звернення, особливо в частині встановлення тарифу на технічну воду;
- провести санітарно-біологічне дослідження води на придатність до споживання, приготування їжі;
- розглянути можливість відновлення свердловини РТП, підключення до іншої гілки водогону або встановлення системи очистки даної свердловини.