Ратнівський відділ «Центр надання адміністративних послуг» отримав високу оцінку від відвідувачів

02 Березня 2024, 10:35
Ратнівський відділ «Центр надання адміністративних послуг» отримав високу оцінку від відвідувачів 247
Ратнівський відділ «Центр надання адміністративних послуг» отримав високу оцінку від відвідувачів

Якісне обслуговування жителів громади, надання послуг в якомога коротший термін, постійне удосконалення форм організації діяльності - завдяки таким критеріям стає можливим досягнення високих міжнародних стандартів якості на рівні громади.

Про це Район.Ратне розповіла керівниця відділу Людмила Волот.

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ратнівської селищної ради постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. 

На офіційному вебсайті ЦНАПу можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг.

«Всі зусилля працівників Центру спрямовані на поліпшення роботи з надання адміністративних послуг, дотримання строків розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень. Задля найкращого обслуговування населення та мінімізації часу отримання адміністративних послуг проводяться тренінги та навчання працівників Центру», – зауважила Людмила Волот.

Кількість відвідувачів Центру складає  в середньому 85 заявників в день, лише за січень-лютий поточного року до ЦНАПу звернулося понад чотири тисячі осіб з різних питань. У січні поточного року адміністратори надали 2047 послуг, в лютому – 2 936.

Центр провів моніторинг громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за  січень - лютий 2024 року. З цією метою на кожному робочому місці адміністраторів розміщені QR-коди, що дає можливість заявникам оцінити рівень обслуговування в Центрі.

Громадяни анонімно оцінюють роботу Центру, залишають відгуки за допомогою власних смартфонів.

Усі відвідувачі Центру, які брали участь в голосуванні, оцінили його роботу на «Чудово» і зазначили, що обов’язково порекомендують його для відвідувань своїм знайомим.

Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру, дозволяє забезпечити зворотний зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів селищної ради на основі загально прийнятих критеріїв.

«Розуміння проблем відвідувачів, прагнення максимально швидко знайти рішення для їх вирішення, одержання жителями громади широкого спектра інформації, отримання кваліфікованих консультацій, надання необхідної послуги в одному місці, ввічливе ставлення до кожної людини  і надалі залишатимуться в пріоритетах роботи виконавчих органів Ратнівської селищної ради», – зауважила керівниця відділу.

Коментар
28/04/2024 Неділя
28.04.2024
27.04.2024