У «Волиньгаз Збут» розповіли як повернути переплату по особовому рахунку
У зв’язку із переведенням з 1 травня 2022 року побутових споживачів ТОВ «Волиньгаз Збут» до «постачальника останньої надії», чимало клієнтів звертаються до компанії з приводу повернення переплати по особовому рахунку або повернення помилково сплачених коштів.
Про це Бізнес.Район повідомили у компанії.
У «Волиньгаз Збут» пояснюють: якщо по особовому рахунку за результатами остаточного розрахунку за газ, спожитий до 1 травня 2022 р., обліковується переплата або кошти були кошти помилково сплачені на рахунок, споживачу необхідно надіслати письмову заяву на повернення цих коштів. До заяви необхідно додати:
- копію паспорту (1-6 сторінки),
- ідентифікаційного коду,
- квитанції про помилкову оплату,
- довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи можна направити на поштову адресу: м. Луцьк, проспект Молоді, 14 А. Зауважимо, що на копіях документів має бути зроблений посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дата.
Автоматично перевести переплату з особового рахунку у ТОВ «Волиньгаз Збут» на особовий рахунок клієнта у ТОВ «ГК «Нафтогаз України» неможливо, оскільки це різні юридичні особи. Наразі відсутні підстави для автоматичного переведення коштів з особових рахунків споживачів однієї кампанії на особові рахунки споживачів іншої.
Бланк заяви можна завантажити на сайті компанії