За пошкоджений товар у супермаркеті покупець може не платити

26 Травня 2019, 10:40
За пошкоджений товар у супермаркеті покупець може не платити 966
За пошкоджений товар у супермаркеті покупець може не платити

Згідно із Цивільним кодексом України, поки продукція не придбана, ризик пошкодження лежить на власникові (магазині).

Якщо адміністрація (охорона) магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару – вимагайте скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які доводять вашу вину.

Вина покупця та обов’язок заплатити за знищений чи пошкоджений товар встановлюється судом. На місці нічого не оплачується, тільки фіксується.

Якщо адміністрація/ охорона магазину не випускає Вас з приміщення – посилайтесь на Закон України «Про захист прав споживачів», яким забороняється нечесна підприємницька практика та агресивна діяльність (створення враження, що споживач не може залишити приміщення без здійснення оплати та вимога оплати продукції без згоди споживача).

Коли після всіх аргументів Вас примушують платити за розбитий/ пошкоджений товар і відмовляються скласти акт порушення на місці – викликайте поліцію!

Корисні контакти:

Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80.

Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби: www.consumer.gov.ua.

Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103.

Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024