Ратнівчанам розповіли як отримати компенсацію за неякісні послуги салону краси

30 Квітня 2019, 09:10
Маневичанам розповіли як отримати компенсацію за неякісні послуги салону краси 1065
Маневичанам розповіли як отримати компенсацію за неякісні послуги салону краси

Жителям Ратнівщини розповіли як отримати компенсацію за невдалу стрижку, поганий манікюр або процедуру яку клієнт не замовляв.

Іноді результат роботи майстра в салоні краси може не порадувати, а розчарувати, – кажуть в головному управлінні юстиції Волинської області.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», у разі якщо вам надали неякісні послуги, ви маєте право вимагати на вибір: 

  • Безоплатного усунення недоліків 
  • Зменшення ціни послуги, що надається
  • Виправлення завданих недоліків та повернення до попереднього стану, якщо це можливо.

 Якщо ви незадоволені послугами салону краси, перш за все:

  • Зверніться до адміністрації салону.
  • Повідомте, хто із майстрів надавав послугу та вимагайте повернути кошти чи усунути недоліки. 
  • Якщо адміністрація салону відмовляється усунути недоліки чи повернути гроші - зверніться з письмовою скаргою до територіального підрозділу Держпродспоживслужби. Також можна подати скаргу онлайн на сайті Держпродспоживслужби за посиланням: https://consumer-gov-ua-appeal.ml/
  • Зверніться до суду з вимогою про: безкоштовне усунення недоліків, зниження ціни, безкоштовної повторної процедури або відшкодування компенсації за надану неякісну послугу.

Перед походом в салон сфотографуйтеся, а після – сфотографуйте результат роботи, щоб було видно недоліки. Доказами можуть бути також свідчення інших клієнтів салону або запис з камер спостереження. Якщо ви не відразу виявили недоліки в роботі майстра, ви можете звернутися в салон і через 2-3 дні. Їх зобов'язані виправити, при чому повинні зробити це безкоштовно. Але в такому разі обов'язкова наявність квитанції про оплату послуг салону.

Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024