Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Юлія Тимошенко
Юлія Тимошенко

Тимошенко лідирує за кількістю джинси у інтернеті

16:42 28.02.2019
145

Чверть матеріалів (24%) з ознаками замовлення, зафіксованих медіа-експертами ІМІ в інтернет-ЗМІ, виявилися на користь лідерки партії «Батьківщина» і кандидатки в президенти Юлії Тимошенко.

Про це свідчать результати дослідження ГО «Інститут масової інформації», проведеного в лютому 2019 року, йдеться на сайті ІМІ.

Загалом під час моніторингу 11 популярних інтернет-ЗМІ експертами було зафіксовано 295 матеріалів, що містили ознаки замовлення. Лише 6,5% матеріалів з ознаками політичного замовлення були марковані як рекламні.Проте це маркування не відповідало Закону «Про рекламу» (використовувалися заголовки «Актуально», «Новости Киева» тощо з поясненням у футері сайту, що є неналежним маркуванням реклами).

Лідером з розміщення джинси стала Юлія Тимошенко (24% від усіх матеріалів з ознаками замовності). Найбільше матеріалів на її користь розміщували сайти «Обозреватель» (obozrevatel.com) та RBC (rbc.ua).

На другому місці опинився чинний мер Львова та кандидат у президенти Андрій Садовий (8% від матеріалів з ознаками замовності). Практично всі ці матеріали припали на сайт 24-го каналу (24tv.ua), однією з власників якого є дружина Садового Катерина Кіт-Садова.

Третє місце розділили між собою Анатолій Гриценко та «Опоблок» (зокрема, Олександр Вілкул, кандидат у президенти від цієї політсили). На користь кожного з цих кандидатів в інтернет-ЗМІ було зафіксовано по 6,5% від загальної кількості замовних матеріалів. Що стосується Гриценка, матеріали з ознаками замовності з’являлися переважно на сайті «Обозреватель» (obozrevatel.com), а найбільше матеріалів на користь «Опоблоку» і Вілкула розмістив сайт «Сегодня» (segodnya.ua).

5% матеріалів з ознаками замовності стосувалися «Опозиційної платформи – За життя» та Вадима Рабіновича. Найбільше таких матеріалів було зафіксовано на сайті RBC (rbc.ua).

Така ж кількість матеріалів з ознаками замовлення (5%) стосувалася Володимира Зеленського та Віталія Кличка.

Майже 3% від усіх матеріалів з ознаками замовлення були чорним піаром, тобто маніпулятивними матеріалами, спрямованими на руйнування іміджу та репутації. Найбільше матеріалів з ознаками чорного піару стосувалися діяльності чинного президента Петра Порошенка, лідера «Батьківщини» Юлії Тимошенко та роботи комерційних компаній, зокрема «Укрзалізниці».

*Аналіз проводився в наступних 11 популярних загальноукраїнських інтернет-ЗМІ: obozrevatel.com, segodnya.ua, 24tv.ua, tsn.ua, strana.ua, pravda.com.ua, rbc.ua, unian.com, gordonua.com, nv.ua, Liga.net. Період моніторингу з 11 по 17 лютого 2019 року. Загальна вибірка проаналізованих матеріалів становила близько 20 000.

Проведення цього дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews Network. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО ”Інститут масової інформації” та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews Network.

Коментарі
19 березня
Сьогодні
Вчора
17.03.2019
16.03.2019
15.03.2019
14.03.2019
13.03.2019
12.03.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин