Тимошенко лідирує за кількістю джинси у інтернеті

28 Лютого 2019, 16:42
Юлія Тимошенко 1140
Юлія Тимошенко

Чверть матеріалів (24%) з ознаками замовлення, зафіксованих медіа-експертами ІМІ в інтернет-ЗМІ, виявилися на користь лідерки партії «Батьківщина» і кандидатки в президенти Юлії Тимошенко.

Про це свідчать результати дослідження ГО «Інститут масової інформації», проведеного в лютому 2019 року, йдеться на сайті ІМІ.

Загалом під час моніторингу 11 популярних інтернет-ЗМІ експертами було зафіксовано 295 матеріалів, що містили ознаки замовлення. Лише 6,5% матеріалів з ознаками політичного замовлення були марковані як рекламні.Проте це маркування не відповідало Закону «Про рекламу» (використовувалися заголовки «Актуально», «Новости Киева» тощо з поясненням у футері сайту, що є неналежним маркуванням реклами).

Лідером з розміщення джинси стала Юлія Тимошенко (24% від усіх матеріалів з ознаками замовності). Найбільше матеріалів на її користь розміщували сайти «Обозреватель» (obozrevatel.com) та RBC (rbc.ua).

На другому місці опинився чинний мер Львова та кандидат у президенти Андрій Садовий (8% від матеріалів з ознаками замовності). Практично всі ці матеріали припали на сайт 24-го каналу (24tv.ua), однією з власників якого є дружина Садового Катерина Кіт-Садова.

Третє місце розділили між собою Анатолій Гриценко та «Опоблок» (зокрема, Олександр Вілкул, кандидат у президенти від цієї політсили). На користь кожного з цих кандидатів в інтернет-ЗМІ було зафіксовано по 6,5% від загальної кількості замовних матеріалів. Що стосується Гриценка, матеріали з ознаками замовності з’являлися переважно на сайті «Обозреватель» (obozrevatel.com), а найбільше матеріалів на користь «Опоблоку» і Вілкула розмістив сайт «Сегодня» (segodnya.ua).

5% матеріалів з ознаками замовності стосувалися «Опозиційної платформи – За життя» та Вадима Рабіновича. Найбільше таких матеріалів було зафіксовано на сайті RBC (rbc.ua).

Така ж кількість матеріалів з ознаками замовлення (5%) стосувалася Володимира Зеленського та Віталія Кличка.

Майже 3% від усіх матеріалів з ознаками замовлення були чорним піаром, тобто маніпулятивними матеріалами, спрямованими на руйнування іміджу та репутації. Найбільше матеріалів з ознаками чорного піару стосувалися діяльності чинного президента Петра Порошенка, лідера «Батьківщини» Юлії Тимошенко та роботи комерційних компаній, зокрема «Укрзалізниці».

*Аналіз проводився в наступних 11 популярних загальноукраїнських інтернет-ЗМІ: obozrevatel.com, segodnya.ua, 24tv.ua, tsn.ua, strana.ua, pravda.com.ua, rbc.ua, unian.com, gordonua.com, nv.ua, Liga.net. Період моніторингу з 11 по 17 лютого 2019 року. Загальна вибірка проаналізованих матеріалів становила близько 20 000.

Проведення цього дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews Network. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО ”Інститут масової інформації” та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews Network.

Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024