У Замшанах жінка зарізала свого чоловіка

20 Лютого 2019, 15:11
У Замшанах жінка зарізала свого чоловіка 5987
У Замшанах жінка зарізала свого чоловіка

У Замшанах 38-річна жінка смертельно поранила ножем свого чоловіка.

Про це стало відомо у середу, 20 лютого, з інформації на сторінці у «Фейсбуці» Замшанівського старостинського округу Забродівської об’єднаної територіальної громади, передає газета «Волинь».

Трагедія трапилася у ніч на вівторок, 19 лютого. 

У телефонній розмові виконуючий обов’язки старости Володимир Томашук, який був понятим, розповів:

«У сім’ї Калачуків, де сталася трагедія, – троє дітей. Найстарша дочка уже повнолітня, син – учень місцевого навчального закладу, а найменша донька – ще дошкільного віку. Родина не числилася як неблагополучна. Хоч було відомо, що чоловік, який працював у місцевому лісництві, коли випивав, то був агресивним. Що сталося тої ночі – ще встановлюватимуть правоохоронці. Судячи з побаченого (у хаті вибиті міжкімнатні двері), жінка, очевидно, захищалася: зробила один удар ножем, який припав на ділянку серця. Вона і викликала поліцію, «швидку». Медики на жаль, уже лише констатували смерть потерпілого».

Підозрювану затримано і доставлено в ізолятор тимчасого тримання у Ратному. Двох малолітніх дітей правоохоронці відвезли у село Замшани до їх рідного дядька. 

У секторі комунікації поліції Волині повідомили, що відкрито кримінальне провадження за ч.1 ст. 115 Кримінального кодексу України (умисне вбивство).

Читайте також: Малолітньому убивці із Кортеліс загрожує до 15 років ув'язнення. ВІДЕО

Коментарі
21 Лютого 2019, 12:19
вона його вбила, то не був самозахист! іі оглядали лікарі- на ній не синця! а він побитий
22 Лютого 2019, 00:07
вбивця, уже дома і їй нічого не буде,условка,можна вбивати,такі у нас суди
22 Лютого 2019, 00:11
вбивця уже вдома,условка, так у нас судять
23 Лютого 2019, 22:58
Катя і Юля - схоже , що пише одна і та сама особа, якщо не були в іі шкурі, то не СУДІТЬ, не дай Бог вам опинитись на іі місці
24 Лютого 2019, 13:15
Ній всеодно а дітям батька не повернеш. Вона собі ще знайде в неї це добре виходить.
24 Лютого 2019, 13:24
Валентина ,ви напевно близькі подруги.,то чому ж терпіла таке пекло,зібрала речі і пішла в свою хату. Напевно її влаштовувало таке життя. А права позбавляти життя вона не мала.
24 Лютого 2019, 14:40
Я не подруга, але пережила в своємшу житті таку страшну біль, коли бувший чоловік знущався, а діти не могли захистити, бо були віку ( син 10років і донька 13 років), вони були свідками, плакали, але були <br/> безсилі,син 10років, тоді казав, я виросту і він все отримає, що заслужив, зараз він вже дорослий і каже, що так і не простив батька, хоч я дітей вчила прощати, і моі діти допомагали завжди тому недоброму <br/>&quot; батькові&quot;,а він доводив мене до такого, що я хотіла йти топитися від безвиходдя, але,Слава Богу, я подумала за дітей, які не потрібні такому батькові і не вчинила такий гріх, я подала на розвод (лишилася сама з 2 дітьми на чужині і ніхто навіть з родини не знав, я не хотіла щоб моя мама переживала за мене, я якось вижила), але я мала власне<br/> житло, типа гуртожитку, а вона мабуть терпіла, бо не мала куди йти, батьківська хата маленька, і там живе брат ( я трохи в курсі), і маючи таку маленьку донечку мабуть надіялась, що все наладиться.Так, я згодна що вона не мала права вбивати, але я думаю, що це був самозахист, і ДУЖЕ шкода діток, які пережили такий жах, я чула, що він душив іі, то мабуть, якби не вона це зробила (мені дуже боляче це писати) то була б на його місці. Тут основний суддя - це Бог і саме більше менв шкода дітей. Хоч би вони пережили цю трагедію, хоч вона закарбувалася на все життя, а Яка правда, узнаємо. І наскільки я чула,бувша дружина вбитого підтримувала з ним &quot; близькі&quot; стосунки ( може це й не зовсім правда), після похорону, на другий день,забрала певне майно (вкрала) не хочу наголошувати яке, але це правда! І ніхто чогось не засуджує іі за вбивство чоловіка, з яким вона жила ( не знаю подробиць, чи першого чи другого ), і іі не називають вбивцею, а може в неі була така сама проблема. І скажу ще тільки одне, судять маму( вбивцю) що лишила дітей без батька,а якби діти залишилися Без МАМИ? Отож давайте не Судити, не знаючи всієі правди. БОГ суддя, і ще розслідування покаже правду, якщо все по совісті!
24 Лютого 2019, 15:43
Хата,в якій вони жили ,не була більшою за батьківську. Проживши13 р жоден ремонт не був зроблений. Його бивша була хороша господиня, а вона осиротивши чужих малітніх дітей хотіла бути щасливою. Є приказка на чужому нещасті щастя не матимеш.
24 Лютого 2019, 20:28
Тут Ви праві,на чужому нещасті щастя не буде,я не знаю подробиць іхнього життя, мені тільки дуже шкода діток,і якщо вона це зробила в цілях оборони, то мабуть не було іншого виходу,може іі б не було в живих,якби вона не вдарила. Я ненавиджу мужчин, які б' ють жінок, це не метод, і якщо він хотів повернутися до бувшоі, то можна по-людськи.А іхні діти бувшій не потрібні, і ще раз наголошую, за що та вбила свого чоловіка? Дуже хочеться, щоб все було добре для дітей,батька вже не повернеш, а вони ж свідки тоі трагедіі,старший хлопчик це точно,хоч би та дівчинка цього не бачила, це ніколи не забудеться, тільки згладиться з часом. Та й не дай Бог,якщо іі засудять, що з ними буде. Я дуже близько прийняла до серця цю трагедію,хоч я живу за 600км,я просто пережила багато болі від бувшого, хоч я з ним інколи спілкуюся, мені всіх шкода, а час лікує, я просто &quot; прочувствовала&quot; ті проблеми.
26 Лютого 2019, 19:17
Юля! Чому Ви зникли,я зрозуміла! Ви і відповіді не даєте на моє питання, і можливо ви ,як і я ,об'єктивно оцінили цю трагедію, і не будемо без слідства,правильного, людського? Я ще раз наголошую, згодна, що не мали щаст на чужому нещасті, але стільки років жили окремо , чому?він за своіх дітей думав, дбав, допомагав, як фінансово?я не в курсі, але давайте начистоту.Ви ж мабуть дуже близько в курсі цих подій, ч правильно розумію?
26 Лютого 2019, 19:17
Юля! Чому Ви зникли,я зрозуміла! Ви і відповіді не даєте на моє питання, і можливо ви ,як і я ,об'єктивно оцінили цю трагедію, і не будемо без слідства,правильного, людського? Я ще раз наголошую, згодна, що не мали щаст на чужому нещасті, але стільки років жили окремо , чому?він за своіх дітей думав, дбав, допомагав, як фінансово?я не в курсі, але давайте начистоту.Ви ж мабуть дуже близько в курсі цих подій, ч правильно розумію?
26 Лютого 2019, 19:18
Юля! Чому Ви зникли,я зрозуміла! Ви і відповіді не даєте на моє питання, і можливо ви ,як і я ,об'єктивно оцінили цю трагедію, і не будемо без слідства,правильного, людського? Я ще раз наголошую, згодна, що не мали щаст на чужому нещасті, але стільки років жили окремо , чому?він за своіх дітей думав, дбав, допомагав, як фінансово?я не в курсі, але давайте начистоту.Ви ж мабуть дуже близько в курсі цих подій, ч правильно розумію?
27 Лютого 2019, 18:59
Ні ,я не з близьких ,але добре знаю цю родину. Щодо вашого питання,то там була зовсім інша ситуація. Там був самозахист і потерпілий помер не від ножової рани,а наскільки мені відомо від неправельно наданої медичної допомоги. Я не засуджую ні одну ні другу бо не маю на це права. Але виходить банальна історія. Більшість жінок в суспільстві потерпають від насильства чоловіків , і в кожній сім'ї є діти так що можна різати! Якби кожна так робила то їх би досі осталося лиха доля. Ну візьмемо ,наприклад вас,ви жтак не вчинили? А на мою думку ,якби вона була твереза ,то цого б не трапилося, бо насам перед думала б про дітей. А так вона прогуляла цілий день , не раз і не два таке було ,то де в чоловіка буде терпіння? Якби він прийшов з роботи і жінка була вдома, було наварено і попорано може він би якось по другому ставився. Щодо бившої то вона поступила правельно ,адже сама ростила трьох дітей, вчила їх. А вона чужого не брала ,все своє ,нажите своїми мозолями.....
28 Лютого 2019, 10:59
Вибачаюсь, коментарій минулий повторився тричі, збій в телефоні. Я повторююсь, я не захищаю, я просто намагаюсь зрозуміти і поставимо себе на іі місце в той момент, якщо він іі душив? Не дай Бог таке пережити. І от Ви все таки захищаєте його 'першу', що то був самозахист, тільки не з ножом, але ж. <br/> вбивство! І ця мабуть не хотіла такого, може в неі не було виходу. Я НЕНАВИДЖУ НАСИЛЬСТВО! Якщо вона така неправильна, то це не значить, що так вчиняти жорстоко. І якщо вона розбила сім'ю, а він Хороший? Трьох дітей залишив і ще 2- х зробив. І я читала коментарій 'понятого', я думаю він був об' єктивний. А виходить, що тій є оправдання, а цій НЕМА по вашому. Я ще раз наголошую, я не оправдовую іі і не знаю подробиць іхнього життя, ніколи там не була. А звідки у Вас така обізнаність щодо його другоі, що Ви так впевнено розписуєте, яка вона погана? І за ту ніч, Ви, знаєте правду що там було? Не судіть так строго, побачимо, що покаже слідство, хоча зараз не знаєш, кому вірити. Але, його вже не вернеш, а діти? Іх що, по- вашому, в інтернат ??? Попробуйте проаналізувати цю ситуацію з іншоі сторони, хоча відчувається, що Ви дуже налаштовані ( чи особисте, чи все таки на стороні його першоі) негативно проти другоі. І не треба судити людину тільки по &quot; сплєтням&quot;, це я так , в загальному, люди дуже недобрі часто, не всі. Хай це буде на іі совісті, ій з цим жити, а це на все життя.
Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024
09:50
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром